(●´∀`)ノ♡ try KnowYourQuotes.com find the perfect quote

Miss U
The Notorious B.I.G.

[Biggie] (Lil 'Cease)

Fam, you know wha I'm sayin? (No doubt man)

The motherfuckin shit just get me so motherfuckin mad cause

You know, that was my nigga, you know, and like

I had just got the nigga Puff card and shit (yeah)

I knew the shit was bout to go down

And my man was like hypin me bout everywhere we go, me and O

(Pluggin it) Me and O be together

And the nigga be like Watch, I'm tellin you when my man get on

It's gonna be some shit; we ain't gonna have to sell this shit

No mo', I'm tellin you (Aight?)

And the nigga just got moked out like that man (Tch)

That shit fucked me up man

(That shit fucked a whole lot of niggas up man)

Yo man, I loved that nigga O too (say word)

That was my motherfuckin heart


[Notorious B.I.G.]

Yeah, dedicatin this to my nigga O

We miss you nigga

Goin out to all the niggas that died in the struggle

Word up, shit is real in the field

You know, sparkin blunts to all you niggas

Word up


[112]

Each and every day

The daydreams of how we used to be

See your family

And that baby's lookin just like you

Why'd you go away

I've been missin you lately

Tell me what you're goin through, oh yeah


[Verse 1: Notorious B.I.G.]

I remember sellin three bricks of straight flour

Got my man a beat down to the third power

He didn't care, spent the money in a half hour

Got some fishscale, rained on competition like a shower

Got the coke cooked up, a crackhead Kevin

In eighty-eight, when Kane ruled, with Half Steppin

A thirty-eight, a lot of mouth, was our only weapon

We was king till the D's crept in

And now I'm missin em


[Hook: 112]

Ooh, I'm missin you

Tell me why the road turns, why it turns

Ooh, I'm missin you

Nah nah nah nah nah, oh tell me why why why why


[Verse 2: Notorious B.I.G.]

We work all week, weekends we play the movies

We rock flatops, our girls rocked doobies

Made a killin', even though the D's knew me

Eventually, you know they try to do me, fuck it

Fed up, my nigga wanted to take it down South

Sick of cops comin, sick of throwin jacks in his mouth

Gave him half my paper, told 'em go that route

Few months, he got his brain blown out

Now I'm stressed

His baby's mother, she trippin, blamin me

And his older brothers, understand, the game it be

Kinda topsy turvy; you win some, you lose some

Damn, they lost a brother - they mother lost a son

Fuck, why my nigga couldn't stay in NY?

I'm a thug, but I swear for three days I cried

I'd, look in the sky and ask God why

Can't look his baby girls in the eye

Damn I'm missin' him


[Hook]


[Verse 3: Notorious B.I.G.]

There was this girl around the way that made cats drool

Her name's Drew, played fools out they money in pool

People swore we was fuckin but we was just cool

She used to hang while I slang my drugs after school

She'd watch my bomb, help my moms with the groceries

My little sister, the girl was kinda close to me

A little closer than the average girl's supposed to be

Far from a lover, my girl was jealous of her

Then she started messin' with some major players

Handled keys, niggas called them the Bricklayers

A dread kid, had a baby fore that bitch Taya

Found out her baby's father cheatin, now Drew she gotta slay her

One night, across from the corner store

Taya ran around the block with a chrome four-four

Squeezed all six shots in the passenger door

The dude lived, what my baby had to die for

Missin' her


[Hook]


  Purchase "Miss U"   Purchase Entire Album   Email Video to Friends   Play Youtube "Miss U" Video   Play Spotify "Miss U" Song   View Wikipedia "Miss U" Entry   Receive Emails for Future The Notorious B.I.G. Lyrics

Email:

  Link to "Miss U"   Share on Facebook, Twitter, and more
  See Recommended Lyrics For You
👕 Try MeTee.com: publish meme shirts in seconds and earn a commission forever

Loading...

Lyrics by The Notorious B.I.G.

  1970 Somethin'   A Dream   Allure   Another   B.I.G. Interlude   B.I.G. Live in Jamaica (intro)   Beef   Big Booty Hoes   Big Poppa   Big Poppa [Club Mix]   Big Poppa [Radio Edit]   Big Poppa Remix [Club Mix]   Big Poppa Remix [Instrumental]   Big Poppa Remix [Radio Edit]   Biggie   Born Again   Breakin' Old Habits   Brooklyn Go Hard   Brooklyn's Finest   Bust a Nut (Quelle Chris Remix)   Can I Get Witcha   Can't You See   Come On   Dangerous MC's   Dead Wrong   Dead Wrong (Waajeed Remix)   Dead Wrong [Remix][*][Mix]   Dreams   Eryday Skrvgglez (P.U.D.G.E. Remix)   Everday Struggle   Everyday Struggle   F**King You Tonight [Clean]   Flava In Ya Ear (NAMELESS Remix)   Friend of Mine   Fuck Me (Interlude)   Fuck You Tonight   Get Money [Clean]   Get Your Grind On   Gimme The Loot   Goin Back To Cali   Going Back to Cali   Grew Up a Screw Up   Guaranteed Raw   Hold Ya Head   Hope You Niggas Sleep   Hustler's Story   Hypnotize   Hypnotize (from Life After Death, 1997)   Hypnotize [DVD]   Hypnotize [Instrumental]   Hypnotized   I Got a Story to Tell   I Love The Dough   I Really Want to Show You   I'm With Whateva   If I Should Die Before I Wake   Intro   It Has Been Said   Juicy   Juicy (from Ready To Die, 1994)   Juicy [Clean]   Juicy [DVD][Live]   Just a Memory   Just Playing (Dreams)   Kick In The Door   Kick in the Door (from Life After Death, 1997)   Kick In The Door (Nottz Remix)   Last Day   Let Me Get Down   Letter to B.I.G.   Life After Death Intro   Little Homie (interlude)   Living in Pain   Living the Life   Long Kiss Goodnight   Love No Ho   Machine Gun Funk   Me & My Bitch   Mi Casa   Microphone Murderer   Mo Money Mo Problems   Ms. Wallace (Outro)   My Dad (Interlude)   My Downfall   N***as Bleed   Nasty Boy   Nasty Girl   Nasty Girl (biggie duets)   Nasty Girl [DJ Clinton Sparks Remix]   Niggas   Niggas Bleed   Niggaz Bleed   Notorious   Notorious B.I.G.   Notorious B.I.G. (from Born Again, 1999)   Notorious B.I.G. [Clean]   Notorious Thugs   Notorious Thugs (from Life After Death, 1997)   One More Chance   One More Chance (Knx Remix)   One More Chance (Remix)   One More Chance [DVD][Live]   One More Chance/Stay With Me Remix   One More Chance/Stay With Me Remix [Clean]   Only You [Clean Radio Mix]   Party & Bullshit   Party & Bullshit (House Shoes Remix)   Pat [Diamonds] 84 (Dangerous MCs) (Knx Remix)   Playa Hater   Players Anthem   Rap Phenomenon   Ready To Die   Respect   Running Your Mouth   Running Your Mouth [Clean]   Sky's The Limit   Somebody's Gotta Die   Spit Your Game   Suicidal Thoughts   Ten Commandments   Ten Crack Commandments   Ten Crack Commandments (14kt Remix)   Ten Crack Commandments (Brenk Sinatra Remix)   The Greatest Rapper (interlude)   The Notorious Theme   The Routine (Khrysis Remix)   The What   The What (Nameless Remix)   The World Is Filled...   The World is Filled... (from Life After Death, 199...   The World Is Filled... [Demo Version]   Things Done Changed   Tonight   Ultimate Rush   Ultimate Rush (Featuring Missy Elliott)   Unbelievable   Unbelieveable   Wake Up   Want That Old Thing Back   Warning   Warning (from Ready To Die, 1994)   Warning [Club Mix]   What's Beef (from Life After Death, 1997)   What's Beef?   Whatchu Want   Whatchu Want Freestyle   Who Shot Ya   Who Shot Ya? [Club Mix]   Who Shot Ya? [Radio Edit]   Would You Die for Me?   You're Nobody (Til Somebody Kills You)   Young G's (Chanes Remix)

Related Songs

  Miss You Crazy - Ne-Yo  Miss You - Prince  Gone With The Wind - Karl Wolf  Kiss Me Through the Phone (remix) - Soulja Boy  I Miss U - Kylie Minogue  Right Now, Right Here - 9Rhyme  Been So Long - Lady Saw  I'll Miss U 4ever - Arzt+Pfusch  I Miss U - Glee  I Miss You FT. Krystal Melody - DJ Sancho  I Remember - Amber Kuo  Ur Gone - Courtney Mitchell  Million $ Show - Prince  Want U Back - Chris Brown  Who's Gonna Love U - Amerie  Poonanee - 4Lyn  Drumming For You - Eric Serra  Used to Love U [DVD][Live] - John Legend  Wake Up - Gnash  Bomb A Head - M.C.A.T.  Tell Me She's Nothin' - Nivea  Anytime - Jay Sean  I Only Miss You When Iam Breathing - Jason DeRulo  One Mo\'gin - D\'Angelo  if - Destiny  One Mo'gin - D'angelo  U Got It Bad - Phillip Phillips  Boli Boli - Btl Shata  I Miss the Sex - Macy Gray  Tell Me - Lil' Bow Wow  Kiss U Miss U - Fiddler's Green  Miss U - Kara  Miss U - Blackfield  Miss U - Wakefield  Miss U - Young Thug  Missin you - Angle  How - Britney Spears  Miss You - Bambi  314 THUG LIFE - J-Kwon  I Love You - Jabba Hot  Something Wrong - xikidi  Lover’s Rhapsody - Dewa 19  Miss Futuristic - After School  Miss Futuristic feat. Kahi, Juyeon, U-ie, Lizzy"...  No You, No Me - One Less Reason  U Got It Bad (Remix) - Usher  U Got It Out Bad - Usher  kiss me - Young Deuce  You Got It Bad - Usher  [05]U Got It Bad - Usher  Love Me - Zac Efron  U Got It Bad (Soulpower Remix) - Usher  So Cold - Chris Brown  So Cold - Chris Brown  So Cold - Chris Brown  U Got It Bad [Soulpower Remix] - Usher  U Got It Bad [Soulpower Remix][Multimedia Track]...  So Cold - Chris Brown  So Cold - Chris Brown  So Cold - Chris Brown  So Cold - Chris Brown  So Cold - Chris Brown  So Cold - Chris Brown  U Got It Bad [Multimedia Track] - Usher  So Cold - Chris Brown  So Cold - Chris Brown  So Cold - Chris Brown  So Cold - Chris Brown  So Cold - Chris Brown  So Cold - Chris Brown  U Got It Bad [VCD Plus][*] - Usher  So Cold - Chris Brown  So Cold - Chris Brown  So Cold - Chris Brown  So Cold - Chris Brown  So Cold - Chris Brown  U Got It Bad [Tee's Latin Remix] - Usher  U Got It Bad [Tee's Dub] - Usher  U Got It Bad - Sybersound  U Got It Bad [Db] - Usher  So Cold - Chris Brown  So Cold - Chris Brown  So Cold - Chris Brown  So Cold - Chris Brown  U Got It Bad - Various Artists  U Got It Bad [VCD Plus][*] - Alicia Keys  Trade Em' In - Kandi  Missin You - Mr. Capone-E  Missin You - Mr. Capone-E  Missin You - Mr. Capone-E  Missin You - Mr. Capone-E  Missin You - Mr. Capone-E  Missin You - Mr. Capone-E  Missin You - Mr. Capone-E  Missin You - Mr. Capone-E  Missin You - Mr. Capone-E  Missin You - Mr. Capone-E  Missin You - Mr. Capone-E  Missin You - Mr. Capone-E  Missin You - Mr. Capone-E  Missin You - Mr. Capone-E  Missin You - Mr. Capone-E  Missin You - Mr. Capone-E  Missin You - Mr. Capone-E  Missin You - Mr. Capone-E  Missin You - Mr. Capone-E  Missin You - Mr. Capone-E  Missin You - Mr. Capone-E  Missin You - Mr. Capone-E  Missin You - Mr. Capone-E  Missin You - Mr. Capone-E  Tangerine (extended) - Prince  How Come U Don't Call Me Anymore? - Prince  I Wish - Gabriel Antonio  U Got Me Radio Disney Edit - B5  Don't Say U Love Me - Martika  Get Somebody - Da Brat  Remember - Fayray  Look Up (Lude) - Tye Tribbett  Gucci The Eskimo - Gucci Mane  Yesterday - Lauren Evans  Changes - TLC  Changes (feat. T-boz) - Society Of Soul  Let U Know - How To Dress Well  Turn Over Featuring Oliva - 50 Cent  Turn Over - 50 CENT  Back In The Usa - Chuck Berry  Who U Think U Is - Elephant Man  Don't Say U Love Me - Prince  Lock U Down - Mya  Lonely Life - Nasty Boy Klick  Did You Miss Me - Young Buck  Love Di Yaadbwoys - YaadBwoys  In My House - Connor Sarah  Shake It Off (the right - Mariah Carey  Extra Lovable - Prince  Extraloveable - Prince  Because Of You Japan - After School  U Stank - Too Short  Love Me The Most - Brandy  Damn! - Groove Coverage  RalphMaccioAintGotShitOnMe - Lost in Line  One Favor - Ciara  Replace Me - Family Force 5  Your Name Meant Freedom - Amoure Propre  You Know You Wanna - Eden's Crush  Sometimes I Get Lonely - Prince  Tear Drops - Vybz Kartel  Posljednji Tango U Đevrskama - Arsen Dedic  Discarded Youth - Kiros  You Ain't Nothing - Trina  Just One Night - Cassie  Bye Bye [So So Def Remix] - Mariah Carey  Been Thinkin - Plies  Eye Hate U - Prince  I Hate U (extended remix) - Prince  Step By Step - 2PM  T-R-O-U-B-L-E - Presley Elvis  Chicken Grease - D\'Angelo  Been Thinking - Plies  Can't Believe It Remix ( ft Justin Timberlake)...  Text Me Merry Christmas - Straight No Chaser  T R O U B L E - Elvis Presley  T-R-O-U-B-L-E - B.J. Thomas  Thinkin' About - Tiffany Evans  Trade Him In - Kandi  Miss U More - BBMak  Fly as an Eagle - Webbie  Hatin On Me - Jeremiah  Can't Stop Luv N U - Shareefa  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  I Get A Kick Out Of U - Sesame Street  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  C U When I Get There - Killah Priest  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  All I Need - Astonish  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  You Should Be A Model - Mr. Capone-E  Warm sentiments - Arrested Development  Gotta Show Me U Worth It - Webbie