(๑╹ڡ╹)╭ ♡ try KnowYourQuotes.com find the perfect quote

1 Hit Feat. Devin the Dude
Berner

[Intro: Devin the Dude]

That's alot of weed, thats a whole lotta weed man

We gonna smoke all that? We gonna smoke all that?

Come on man, let's smoke man, let's smoke man


[Verse 1 : Berner]

Wrap the snake around a king size J

Wax drippin' on my jeans

My team stay paid

Miami for a week

After Saint-Tropez

Ridin' through fillin' orders

At the Mandolay

And the fast lanes fun until you crash

When we purge we don't kill nah

We just kill hash and we take dabs

Rubber band wrap, hundred grand stacks

Still I throw it in a Safeway bag

I'm old school really, few suckas wanna kill me, why?

I just wanna live for my kids, and enjoy my high

Cookies crossback to that cherry pie

Grow room full of babies flowers 12 hour light

12 hour flight, I'm overseas

I'm in London rollin' cheese partyin' with freaks

Cold drinks and no sleep for a couple weeks

I play with the powder 'fore I touch the peak


[Hook: Devin the Dude]

Yeah, yeah, get high

Yeah just roll it up cause

Just one hit is like ooohh

It's some good shit ain't it?

Yeah them cookies don't be bullshitting man

Hey I got something else too, let me roll this up

Here check this out right here


[Verse 2: B-Real]

I got a dab on the nail, inhale

Got them flavors blowin' outta my lungs when I exhale

Man I'm ridin' on a cloud, hoverin' over the crowd

Hear me when I'm cheifin' homie you know we smokin' the loud

Slow creepin', but the high is heavy

Freefallin' like Tom Petty, you ain't ready

Let the Doctor write you a prescription for the medication that goes in me


Hesitation get the fuck out of our faces man you ain't about it

This fuckin' rooms crowded, my foot in your ass equals the room without it

Only for connoisseurs, smokin the pure sure BHO, I got the cure

And now you're elevated (get high) twist it up, 7 grams in my Raw classic

Yeah we do it all, we hittin' all bastards

We got the best products, pick up the phone, call up

If you're hittin' on my trees then pack a bowl up


[Hook: Devin the Dude]

You already know we be gettin' high (so high)

Just one hit is like ooohh

And it don't stop, we smoke around the clock

Everyday all day, matter of fact we ain't finished yet

Here's another one, here hit this


[Verse 3: Devin the Dude]

I've been smokin' weed yeah

Ever since thirteen

I know that ain't nothin to brag about bitch

But it's hard to smoke more than me

But I get a beer to equalize it

I wish they legalize it

All over the world more than half the people tried it

It's a medicine, it's good for ya

I wish that I can puff this stuff without needin' a lawyer around

In Texas man they're reckless they will hand you up for roaches

K-9 approaches, barkin' all ferocious

I know this but I smoke it on a day to day basis

Mind my business and stay out of their faces

Cause hey, some way, some day, we may follow

The marijuana laws like Cali and Colorado

And if we do? Shit we gonna throw a parade downtown

I be on the flow blowin' smoke to the stage


[Hook: Devin the Dude]

And you already we be gettin' high

Smokin' everyday nigga anytime

And just when you thought that was it

Man here come another quarter pound of some good shit

Time to roll up, we never slow up

Hold up man, here's another one for ya right here


  Purchase "1 Hit Feat. Devin the Dude"   Purchase Entire Album   Email Video to Friends   Play Youtube "1 Hit Feat. Devin the Dude" Video   Play Spotify "1 Hit Feat. Devin the Dude" Song   View Wikipedia "1 Hit Feat. Devin the Dude" Entry   Receive Emails for Future Berner Lyrics

Email:

  Link to "1 Hit Feat. Devin the Dude"   Share on Facebook, Twitter, and more
  See Recommended Lyrics For You
Old Cartoons on DVD. Visit and Bookmark: Cool90s.com!

Loading...

Lyrics by Berner

Related Songs

  Gots To Go - David Banner  Mo Better Cool - Big K.R.I.T.  Gots to Go - Bun B  Fuck You'(feat. Devin The Dude, Snoop Dogg...  Lookin' Back - E-40  Pimp Life - Too $hort  Can't Make It Home - Devin The Dude  Pimp Life - All 4 One  Fuck You (featuring Devin The Dude, Snoop Dogg)...  I Don't Chase - Devin The Dude  Lil' Girl Gone (Feat. Lil' Wayne, Bun B, Tony Mack...  Afterparty (feat. Kutt Calhoun & Devin The Dude)...  Party - Devin The Dude  Bitch I'm Back Feat. Devin The Dude - Slim Thug  Give Me a Call - Devin the Dude  Tha Funk - Devin The Dude  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Use Them Ho's - SCARFACE  Almighty Dollar - Devin The Dude  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Livin' This Life - Devin The Dude  Only Your Mother - Scarface  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Mountain Of Souls - Becoming The Archetype  Fuck You - Devin - Dr. Dre  Weekend Ft Devin Cruise - Kid Ink  In And Out - SCARFACE  In and Out"(feat. Devin, Too $hort - SCARFACE  The Dude - Devin the Dude  Sounds like the intro - Nacho Picasso  Pehli Waar - Imran Khan  Ooh Na Na Naa Naa"(feat. Devin the Dude, Oobie...  Cooter Brown - Devin The Dude  What? - Devin The Dude  Hey, Let's Go - Devin the Dude - Too $hort  Bitch I'm Back - Slim Thug  Back Up Plan ft. Devin the Dude - Chamillionaire  The Mule - Z-Ro f/ Devin the Dude, Juvenile  Rocky Road - Devin the Dude  In My Draws - Devin The Dude  Do What You Wanna Do - Devin The Dude  I Can't Quit - Devin the Dude  Georgy - Devin the Dude  Zeldar - Devin the Dude  She's Gone - Devin The Dude  420 Highway - Devin The Dude  Keep It Tight Exercise - Devin The Dude  Lil Funky Freestyle - Devin The Dude  One For The Road - Devin The Dude  Still Comin' - Devin The Dude  Please Don't Smoke No Cheese - Devin The Dude  Wut Tha Fuk - Devin the Dude  What I Be On - Devin the Dude  Right Now - Devin the Dude  Don't Go - Devin the Dude  Just a Man - Devin the Dude  Probably Should Have - Devin The Dude  It's A Shame - Devin The Dude  I Can't Make It Home - Devin The Dude  Let Me Know It's Real - Devin The Dude  Come On & Come - Devin The Dude  Can't Change Me - Devin The Dude  Your Favorite Radio Station / Skit 3...  Boo Boo'n - Devin The Dude  See What I Can Pull - Devin The Dude  Stop Waitin' - Devin The Dude  Stray - Devin The Dude  Baby Phat (Ft. Devin The Dude) - De La Soul  Why You Hatin' - Devin Hill  Baby Phat f\/ Devin the Dude - De La Soul  Porno Bitches...  Southside: Houston, Texas"(feat. Devin, Tela...  Right Now [Screwed] - Devin the Dude  One Day At a Time - Devin the Dude  Sticky Green - Devin The Dude  Me, You - Devin The Dude  I Need A Song - Devin The Dude  I'm Just Getting Blowed - Devin the Dude  I Can't Handle It - Devin the Dude  Too Cute - Devin The Dude  Go Fight Some Other Crime - Devin The Dude  Your Favorite Radio Station / Skit 2...  You’ll Be Satisfied - Devin The Dude  See What I Could Pull - Devin The Dude  That Ain't Cool - Devin The Dude  I Don't Chase Em' - Devin The Dude  Where Ya At - Devin The Dude  Unity - Devin The Dude  Yo Mind - Devin The Dude  Pick My Brain - Devin the Dude  People Talk - Devin the Dude  Anythang - Devin the Dude  Doobie Ashtray - Devin the Dude  Searching - Devin the Dude  Alright - Devin The Dude  Chilled Coughphee - Devin the Dude  What a Job - Devin the Dude  Outro - Devin the Dude  Stay Hard - Devin The Dude  Your Favorite Radio Station / Skit 1...  We Get High - Devin The Dude  Who's That Man, Moma - Devin The Dude  To Tha X-Treme - Devin The Dude  Cultural Coughee - Devin The Dude  Broccoli & Cheese - Devin The Dude  El Grande Nalga - Devin The Dude  Funky Lil Freestyle - Devin the Dude  What a Job (Feat. Snoop Dogg & Andre 3000)...  I Want to Kiss You - Devin the Dude  Come On and Come - Devin the Dude  Freak - Devin The Dude  Tough Love - Devin The Dude  Dat Nigga Dere - Devin The Dude  Twitta (Skit) - Devin The Dude  Treatin Me Cold - Devin The Dude  Don't Wait - Devin The Dude  R&B - Devin The Dude  Motha - Devin The Dude  Thinkin' Bout U - Devin The Dude  Your Kinda Love - Devin The Dude  Bust one For Ya - Devin the Dude  You'll Be Satisfied - Devin The Dude  Where Ya At? - Devin The Dude  Mo Fa Me - Devin the Dude  Shake It (Feat. T-Pain) - Chris Brown  Truth - Devin Townsend  Where's My Fukn Cup Cake? [Explicit]...  #1 Hit - Cro(w)s  Greatness - Chris Brown  Back On The Block - Quincy Jones  I Don't Chase 'Em - Snoop Dogg  Devin Crui$e She Want My Paper - Adrian Swish   8 Minutes To Sunrise - Common Feat. Jill Scott  Stripes - K CAMP  AM // Radio - Earl Sweatshirt  Sumthin' U Should Know - Freddie Gibbs  Crossfire - Afu-Ra  Erick Sermon Advice Devin Crui$e Power In Numberz...  Monday Free - Asher Roth  Jackass - Quebonafide   I’ll Make ‘M Say (feat. L Seven, BK)Mak’n De...  Guys & Girls - Apathy  Unity - Devin Townsend  Step Up - Ten Thousand Free Men & Their Families  Do You Love Me? - Britney Spears  1.One.1 Love (feat. Pitbull & Petah Morgan)...  5 Steps - Jacquees  Propane - Rittz  Ms. Fortune - Shwayze  Dude (feat. Curren$y) - Asher Roth  David Song - Bloodhound Gang  Sticky Green - Scarface  Regulator - Devin Townsend  3 A.M. - Devin Townsend  Pussy - Jay-Z  Ooh Na Na Naa Naa...  Ooh Na Na Naa Naa...  Ooh Na Na Naa Naa...  Ooh Na Na Naa Naa...  Ooh Na Na Naa Naa...  Ooh Na Na Naa Naa...  Ooh Na Na Naa Naa...  Boo Boo'n - Scarface  Boo Boo'n - Scarface  Smoke (Interlude) - X Ambassadors  Dude - Beenie Man  Dude - The Circle Jerks  Dude - Beenie Man  Dude - Beenie Man  Dude - Beenie Man  I Don't Need No Bitch (Mixtape) - Snoop Dogg  I Got That Miscellaneous - Amil F/  Dude - Beenie Man Featuring Ms. Thing  Dude - Beenie Man  Dude - Beenie Man  Dude - Beenie Man  Dude - Beenie Man  Sut Mig - Tech N9ne  Ain't That A Bitch (Ask Yourself) - UGK  Pussy - R Kelly