( ᐛ )♡ try KnowYourQuality.com download youtube videos

Fuck Up Da Fun
Asher Roth

Who want it?

Who-who want it?

3-4-5 in the door for 20

Tell grandma Imma need more money

Gonna catch you wide eye little Steve bull shitting

Ready, steady, chase like I'm shitting

Gotta make a move like I need a new tenant

Started with a tomb and the whole room pegging out

One two school, that is one too many

Ready ready, now I'm gonna sweat it

Keep me outside, Imma come back dreading

When I think bright's why, now what

Bullet, bullet, bang bang bullet

Look at that rang, gonna slice that bullet

Wanna gang bang, want a pink thing

Call it with a big gang bang with strains like a mullet

Mullet mullet, boy looking here

One time boy he's boarding the gym

Whatcha got for, what's important to the gym

I'm imported by Jordan recording the gym

Cork to the wind, cork to the grim

Enjoying the cord and store to the Zen

Thought I adorned the store young men

When you thrive when I work New York in a cent

Down in the South I'm browsing about

In the times I'm bound to cow to a mouse

....

4000 an ounce

Now's for the...stick around for the fowl

Arousing around, you could tell how I tell

And I bump 2-3-4-5 and result

Shout this out

Let's go in

You know what I'm...to the floor

With two left foot

I stand with a sword making nuance cut

Making men on the shore, got his two bands cup

God damn so pure only two bump chop

No Zanax the poor I don't blast up


Imma Santa sword, blood lust

Rock friends and you do that up

Too messed up

Understand it's a shame your friend's a no no

Me and these rap games

It's like C and Coco

Waiting for the shows doing jams and go go

For those who don't know it

It was ropes and gobo

Houses go broke, but the blot don't know

Show's a bozo, but oh you do do do

You so low but impose the grope low

You blow flow, I flow pro bono

You two don't getcha confused

I bruise if you bruise

You bruise like prune juice

Lose a tooth proof

And all you proof truth

'Cause all this new bruise

And rooter's new bruise they do like who's who

And boobs is what I do

Do enthusiast and movies when I come through

Show the true me in and evolution

Tell me the truth now me and...

We're gonna be rude

And fought over a dog

Thanks a lot dog and when they say you a frog

Ask a shot making strangers say

Then take our best men and lay them up in the sun

Ain't never saw a parade in a thong

And I pray for the day these stripes in the sun

Changing the game then thank when I'm gone

One thing straight and I'm great when I'm yours

Hella strong

Pretty huge biceps


  Purchase "Fuck Up Da Fun"   Purchase Entire Album   Email Video to Friends   Play Youtube "Fuck Up Da Fun" Video   Play Spotify "Fuck Up Da Fun" Song   View Wikipedia "Fuck Up Da Fun" Entry   Receive Emails for Future Asher Roth Lyrics

Email:

  Link to "Fuck Up Da Fun"   Share on Facebook, Twitter, and more
  See Recommended Lyrics For You

Lyrics by Asher Roth

  A Milli   A Millie   A One   A-One   Actin Up   Alone   Ampersand   Another One Down   Apples & Bananas   Apples & Bananas   As I Em   Bad Day   Bastermating   Battle Me   Be By Myself   Be By Myself (Remix)   Be By Myself (Remix) [feat. McFly And Cee-Lo]   Be Right   Be Right (feat. Major Myjah)   Black Mags   Black Mags Freestyle   Blunt Cruise   Blunt Cruisin   Blunt Cruisin'   Blunt Cruisin'   Blurred Lines   Blurred Lines (Remix)   Boom Boom Pow (Remix)   Break Bread   Cannon!!!   Cartoon Chick   Charlie Chaplin   Cheat On Your Boyfriend   Choices   Common Knowledge   Demonic   Dey Know   Dontcha Wanna Be   Dontcha Wanna Be Mad   Dope Shit   Dude   Dude (feat. Curren$y)   Eggs Florentine   Enforce The Law   Fallen   Fallin   Fallin'   Fast Life   Fast Life (feat. Vic Mensa)   Females Welcome   Freaks   G.R.I.N.D.   G.R.I.N.D. (Get Ready It's A New Day)   G.R.I.N.D. (Get Ready It's a New Day) [Explicit Ve...   G.R.I.N.D. (Get Ready It's A New Day) [Single]   Gaspacho   Gazpacho   Get By   Gimme Your Box   Girl Scout Cookies   Girlscout Cookies   Golden Midas   Good Morning View   Goodbye   Gotta Get Up   Grind   Hard Times   Healer   His Dream   Hot N' Fun   How Many Bars   Humansirkme   I Love College   I Love College (Remix) ft. Ludacris   In The Kitchen   Insurance   Just Listen   Just Listen (Just Asher)   Keep Boncing   Keep Bouncing   Keep Bouncing (Ft. The Roomates)   Keep Smoking (feat. Chuck Inglish)   Kidz Theze Daze   La Di Da   Ladida   Lark On My Go Cart   Lark on My Go-Kart   Last Man Standing   Last Of The Flohicans   Last of the Flohicans (feat. Major Myjah)   Last Of The Flohicans ft Major Myjah   Laundry   Lil Butt   Lion's Roar   Lion's Roar   Lions Roar   Maybe I Don't Wanna   Maybe I Don’t Wanna   Maybe I Dont Wanna   Monday Free   More Cowbell   Morning Do   Morris Roth   Mr. Me 2   Not Meant 2 Be   Nothing You Can't Do   Numbers   Oops   Outside   Pabst And Jazz   Paradise   Parties at the Disco   Parties at the Disco (feat. ZZ Ward)   Party Girl   Pass That Dutch   Pass The Dutch (Freestyle)   Pearly Gates   Perfectionist   Petes Jazz (Freestyle)   Pop Radio   Pop Radio & Pearly Gates   Pot Of Gold   Pull It   Roof Behind The Grill   Roth Boys   Rub On Your Titties   Run it Back   Running Away   SawYou   Sayin' Whatever   SeeMe (Ft. DJ Drama)   She Don't Wanna Man   She Don't Want A Man   She Don't Wanna Man   Silly Boy   Sittin In Class   Something for Nothing   Something for Nothing (feat. Coyle Girelli)   Sour Patch Kids   Space   Stopwaitingontheworldtochange   Summertime   Tangerine Girl   That's All Mine   The Day I Got Crowned   The Lounge   The Perfectionist   The Reading   The Roth BOYS   The Sun God Free   The World Is Not Enough   Throw Some Water On 'Em   Treat Me Like Fire   Treat Me Like Fire (Remix)   Turnip The Beet   Useless   Wrestling Is Fake   Y.O.U.

Related Songs

  Fuck Up The Fun - Azealia Banks  Fuck Up The Fun - Azealia Banks  Mr. Boogie Tambourine Man - Maximum The Hormone  Fuck Da City Up - T.I.  Fuck Da Summer Up - Boston George  Party People - Parliament  Flint Niggaz Don't Play - Dayton Family  Northern Birds - Adam Kay  Fucked Up - Lil Wyte  Northern Birds - Adam Kay & Suman Biswas  Wolf Wolf - Three 6 Mafia  Fuck Up - Shane Dawson  Rock da Funky Beats [M.C. Mario Exclusive]...  Northern Birds - Amateur Transplants  Rock da Funky Beats - Public Domain  Fuck Up - Shane Dawson  Fuck Up - Shane Dawson  Rock Da Funky Beat - Public Domain  Rock da Funky Beats - Chuck D  Fuck Up - Shane Dawson  Fuck Up - Shane Dawson  Fuck Up - Shane Dawson  Fuck Up - Shane Dawson  Stupid Band - Fuck  Fuck Dat Nigga - Lil Flip  Wishing Well - Blink-182  Tilt - Busta Rhymes  Wake da Fuck Up Intro - Dreezy  Fuck Dat Nigga - Lil' Flip  Da Hui - Offspring  Custer - Slipknot  Fun - Miley Cyrus  Shots - Lil' Jon  Shit on You [Street] - D12  Shit on You [*] - D12  Shit on You [#][*] - Eminem  $#! * on You [Explicit] - D12  S**t on You - D12  Shit on You [*] - D12  Use Your Imagination - Bobby Susser  Fuck A Mod - Exploited  V's Up Outro - Alex Wiley  Fuck the Mods - The Exploited  The Wake - Fabolous  The Wake - DJ Drama & Fabolous  Trash Talking Love - The Ready Set  Trash Talking Love - The Ready Set  Trash Talking Love - The Ready Set  Trash Talking Love - The Ready Set  Trash Talking Love - Ready Set  Trash Talking Love - The Ready Set  Trash Talking Love - The Ready Set  Shit On You - D-12  Sometimes - Fuck  Trash Talking Love - The Ready Set  Shit On You - D12  Don't Make Us - Unk  Fuck Da Kids - NOFX  Shit On You - Eminem  Don't Make Us - Unk  Players In Da Atmosphere - Lil Wyte  I'll Shit On You - Eminem & D12  Fok Julle Naaiers [Explicit] (God's Wicked Jungle ...  Fun Fun Fun Okay! - The Pillows  Wishing Well - Blink 182  Fuck You - 50 Cent  Fok Julle Naaiers - Die Antwoord  Together - S Club 8 (s Club Juniors)  Together - S Club Juniors  Bring Back Somethin' Fo Da Hood - Coolio  Da Blow - Gangsta Boo  A Bitch Is A Bitch - Method Man  Panties Off - Fuck  Glass Charms - Fuck  Feed The Drop - Dada Life  Da Blow - Lil Jon & Eastside Boyz  Feed The Dada - Dada Life  Notorius Thugs - Notorious Big  Fuck Motel - Fuck  Italy - Fuck  Back Da Fuck Back - DJ Paul  Fantasy Island - Creamydk  Brooklyn - Voices In Reverie  I Fink U Freeky - Die Antwoord  We Stay Out - Smith Westerns  Giving Up - Yo Gotti  Freedun - M.I.A.  Da da Da - Tha Alkaholiks  You Aint S**t - Daniel Wesley  Nigga Bridges - Onyx  Da Blow - Lil' Jon & The East Side Boyz  Da Blow - Lil' Jon & The East Side Boyz  Push That Nigga, Push That Hoe...  Push That N****, Push That H**...  Finals - Eminem  The Chronic - DR DRE  Da Blow - Lil' Jon & The East Side Boyz  Da Blow - Lil' Jon & The East Side Boyz  Da Blow - Lil' Jon & The East Side Boyz  Push That N****, Push That H**...  Push That N****, Push That H**...  Push That N****, Push That H**...  Push That Nigga, Push That Hoe...  Da Blow - Lil' Jon & The East Side Boyz  Push That N****, Push That H**...  Push That N****, Push That H**...  Cocky Chick - Princess  Cocky Chick - Princess  Da Blow - Lil' Jon & The East Side Boyz  Push That Nigga, Push That Hoe - Lil\' Jon  Push That N****, Push That H**...  Push That N****, Push That H**...  Dictionary - Hooverphonic  Cocky Chick - Princess  Cocky Chick - Princess  Push That N****, Push That H**...  Push That N****, Push That H**...  Cocky Chick - Princess  Cocky Chick - Princess  Cocky Chick - Princess  Da Blow Feat Gangsta Boo...  Da Blow Feat Gangsta Boo...  Da Blow Feat Gangsta Boo...  Da Blow Feat Gangsta Boo...  Hell You Talmbout - Travis Porter  Hell You Talmbout - Travis Porter  Hell You Talmbout - Travis Porter  Alleyways - The Neighbourhood  Eviction Notice - Sage Francis  Da Blow Feat Gangsta Boo...  Hell You Talmbout - Travis Porter  Hell You Talmbout - Travis Porter  Hell You Talmbout - Travis Porter  Da Blow Feat Gangsta Boo...  Da Blow Feat Gangsta Boo...  Da Blow Feat Gangsta Boo...  Hell You Talmbout - Travis Porter  Outta Your Mind - Lil Jon  Get Outta Your Mind - Lil Jon  Lightning Storm - The Roches  Bring Back Something Fo Da Hood - Coolio  The Chronic (Intro) - DR DRE  Roman's Prayer\/Roman In Moscow - Nicki Minaj  Baseball - Ozma  From The Bottom - Gizzle Badazz  Summer Fun - The Barracudas  That's What's Up - Yo Gotti  That's What's Up - Yo Gotti  Princess Ke$ha - Ke$ha  So Fake - 360  Move Your Body - Unlimited Nation  It Blows My Mind - Snoop Dogg  Click Clack - Nicki Minaj  Frontlines - Soulfly  Hidden - Weezer  College Humor - Mike Stud  Where Da Bud At - Three 6 Mafia  Fuck This Industry - Wacka Flocka Flame  Fuck Up - Product Of Waste  Rocket in the Sky - Benny Benassi  F**k This Industry - Waka Flocka Flame  Fuck This Industry - Waka Flocka Flame  That's What's Up (Intro) - Yo Gotti  Shit Out Of Luck - Mighty Mighty Bosstones  Compton Cyco - Mc Eiht  Capture The City - Yoon Mi Rae  Ahhh Shit - G-Unit  My Life - Lil Rob  We Ready - Boyz N Da Hood  Wait (The Whisper Song) (Remix) {clean}...  Police Can't Break It Up - Pastor Troy  Trophy Fuck - Ann Driscoll  Key West - Village People  Blame It On Da Bay - Lil Wyte  Wait (remix) - Ying Yang Twins  Wait (The Whisper Song) [Call Out]...  Wait (the Whiaper Song) Explict Version...  Wait - Ying Yang Twins  Wait (The Whisper Song) [Non-Suggestive Radio Mix]...  Wait - Kidz Bop Kids  The 59th Street Bridge Song (feelin' Groovy)...  Bawitaba - Kid Rock  Feelin' Groovy (The 59th Street Bridge Song)...  Together (Excelent) - S CLUB JUNIORS  Wait (The Whisper Song) - Busta Rhymes  Wait (The Whisper Song) [Call Out] - Busta Rhymes  Wait (The Whisper Song) [Street] - Ying Yang Twins  Whisper - Ying Yang Twins  Wait (the Whisper Song) - Ying Yang Twins  Wait (The Whisper Song) [Street] - Busta Rhymes  Wait (the Whisper Song) (jacki-o Remix)...  Where The Fuck You At - Cam'ron  Where The Fuck You At - Cam\'Ron  Blow My Booty Hoe - Soulja Boy  Dear Dad - B-Mike  Dear Dad - B-Mike  Dear Dad - B-Mike  Blow My Booty Hoe - Soulja Boy  Blow My Booty Hoe - Soulja Boy  Blood Pressure - The Lox